21/3-10

hejhej, tänkte smyg uppdatera min blogg.
Så vad har ja gjort den senaste veckan? joo ja har pluggat ja jätte kul verkl .. ne men helt okej!
Och något ja måste berätta så har ja gått till skolan utan mobil, ja har alltid tänkte att ja skulle dö om ja int hade min mobil. Liksom panik om ja int kan hålla koll på allt. men helt ärligt så känner man sig fri utan den, helt otroligt hur man faktiskt kan konsentrera sej bättre även om mobilen skulle ligga i fickan. Så ett tips är att gå utan mobilen, du kmr känna dej fri.

Och i helgen var ja med Christoffer :) roligt&mysigt haha vi har haft de jätte
kul och de var sjukt varmt i lördags så vi va runt i gamlastan o myste.<3

Nästa helg o helgen efter hoppas ja på att få umgås med mina vänner, det känns som de var evigheter sen ja gjorde något med alla och de är int så kul.. Vet int om vår vänskap kan bli så stark som den var för några år sedan men ja hoppas, de gör ja verkl. Jag vill umgås med er och bara låta vår knasiga humor ta över världen (a) hahah

PUSSOHEJFÖRMEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0